Prijzen
en boeken

Prijzen voor vergaderen, geven van trainingen en workshops:

Gebruik ruimte (ca. 50m2 met 4 meter hoog plafond).   inclusief koffie, thee, water, lekkers (koekjes of cake)       gebruik groot digitaal scherm voor presentaties, whiteboard en supersnel draadloos internet.

Prijzen tot 8 personen:
Halve dag: 275 euro excl. 21% BTW
Hele dag: 390 euro excl. 21% BTW

Prijzen van 8 tot 12 personen:                                                 Halve dag:  300 euro excl. 21% BTW.                                           Hele dag: 440 euro excl. 21% BTW  

Halve dag = 4 uur (tussen 9-13 uur of 13-17 uur)
Hele dag = 8 uur (tussen 8-18 uur)                                             Extra uur: prijs op aanvraag                                                        

Gebruik 2 aparte ruimtes (ca 50m2 + 20m2):                         prijs op aanvraag

Prijzen voor gebruik voor coachings- of mediationgesprekken, netwerkevents- of fotoshoot locatie.  

 

Voor gebruik van onze representatieve locatie voor coachings- of mediation gesprekken geldt een minimum van 1 uur per keer en is de prijs 75 euro per uur exclusief 21% BTW. We werken met een vooraf aan te schaffen strippenkaart van in totaal 10 uur. De strippenkaart is uitsluitend beschikbaar voor gecertificeerde coaches en mediators.

Voor gebruik van onze locatie als co-working werkplek tijdens de COVID maatregelen geldt een speciale prijs van 150 euro per dag per persoon (250 euro voor 2 personen) en is alleen voor een hele dag te boeken. Dit aanbod is uitsluitend beschikbaar voor werkgevers of zzp’ers met een inschrijving bij de kamer van koophandel.

Bovengenoemde prijzen zijn inclusief koffie, thee en vers te tappen bruisend en plat water en supersnel draadloos internet.

Voor andere situaties, zoals gebruik van locatie als event ruimte of fotolocatie gelden prijzen afhankelijk van soort gebruik en te gebruiken faciliteiten. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en prijzen.

Prijzen voor eten en drinken

Een smaakvolle lunch, ontbijt en/of borrelbox, speciaal voor jullie samengesteld uit smakelijke, seizoengebonden verse producten van lokale leveranciers.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en prijzen.

Prijzen voor extra diensten en activiteiten

Neem contact met ons op voor de prijzen van extra werkzaamheden. Bijvoorbeeld voor extra ondersteuning tijdens jullie bijeenkomst of de organisatie van een activiteiten aansluitend aan jullie bijeenkomst.

Wij denken graag met jullie mee en brengen vooraf een offerte uit.

Het boeken van Delft Out Of Office in 3 simpele stappen:

Stap 1

Vul het contactformulier in met je gegevens en de datum die je wilt reserveren. Of stuur ons een mailtje met je wensen.

Wij checken of de door jou gewenste datum nog beschikbaar is en sturen je een offerte. Vanaf dat moment heb je een 48-uurs optie op de door jou gekozen datum. 

Stap 2

Accordeer je de offerte binnen 48 uur na uitbrengen ervan, dan krijg je van ons een bevestiging van je boeking + een factuur.

Bevestiging reservering

Bevestig binnen 48 uur na uitbrengen van onze offerte, je reservering per e-mail. Zo nee, dan vervalt je optie en is Delft Out Of Office op die datum weer beschikbaar voor andere boekingen.

Stap 3

Betaal de factuur uiterlijk drie dagen voor datum boeking volledig. 

Annuleren:
Als je de boeking wilt annuleren dan kan dat. Plannen kunnen immers veranderen. 

Voorwaarden kosteloos annuleren
Je kan kosteloos annuleren tot 10 dagen voor de geboekte datum. 

Annuleer je later dan 10 dagen voor de geboekte datum, dan bedragen de annulerings-kosten 50% van de prijs van de boeking.

De boeking is geannuleerd als je per e-mail een bevestiging van je annulering hebt ontvangen. Lees ook onze algemene voorwaarden die we mee sturen met de offerte.

3 redenen om te boeken bij Delft Out Of Office

1. Minder dan 100 stappen van Delft Centraal Station
2. Sfeervolle design loft met veel daglicht en planten
3. Op loopafstand historische binnenstad van Delft

Contactformulier

Interesse in onze locatie en benieuwd naar de mogelijkheden ?
Super leuk als je contact met ons opneemt.

We reageren binnen 24 uur op je mail naar info@delftoutofoffice.nl of vul onderstaand contactformulier in.

We zetten ons graag in om samen jullie bijeenkomst tot een succes te maken!

Contactgegevens

Delft Out of Office

Nieuwe Gracht 101
2611DV Delft

Telefoonnummer

KvK en BTW nummer

KVK 72045051
BTW NL001573012b18